44.53km

Created with Raphaël 2.2.0

↑ 1392.4m ⛰

Dan 4: Latte - Monte Carlo - Nice

3 Septembar, 2018

2 minuta čitanja

ja: “Danas smo se mnogo umorili, ali zato ćemo sutra samo časkom do Nice, pa ćemo da šetamo i odmaramo. Može?”

ona: Može

kosmos: NE MOŽEEEE

Probudili smo se u maloj kamp prikolici, 3 kilometra od granice sa Francuskom, u mestu Latte.

Probudili smo se bez nogu, ruku i tela uopšte. Ali sa kroasanom i kapućinom. Pa je to malo poboljšalo našu situaciju. Drugi kroasan je znatno poboljšao situaciju pa smo se spakovali i krenuli na kratki put do Nice, nekih 30 i nešto kilometara. Naravno, odokativne procene na brdovitim rutama nikad nisu tačne, pa smo tako prešli 44km i užasnih 1400m uspona za tako malo kilometraže. ⛰ 🏔 🌋.

Ipak, vreme, more, pejzaži, mirisi i priroda uopšte učinili su da tih 3 sata vožnje prođu prilično brzo. Ili je neposredno prisustvo rezidencije Novaka Đokovića pozitivno uticalo na našu energiju.

Monte Karlo je šaren, krivudav, brdovit gradić u izgradnji. Osim par kraćih pauza, nismo se duže zadržavali.

Prva, i jedina pauza-pauza bila je na vrhu Monte Karla, kada smo stali da kupimo grožđe i lubenicu i malo odmorimo.

U Nicu smo stigli oko 3, ostavili biciklove u smeštaju, obukli se pristojno po prvi put u poslednja 4 dana i uputili se u kratku šetnju koja je rezultirala totalnim zaljubljivanjem u grad, rozeom na plaži i povratkom kući u ponoć.

Danas nastavljamo dalje ka Kanu i Fréjus-u, pa dokle stignemo :)

À bientôt!

Prvo što smo videli kada smo ušli u Francusku

Drugo što smo videli kada smo ušli u Francusku

Voće
Monte Karlo

U ogledalu
Mapa kaže da smo u vodi a mi nismo u vodi